Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

      Напевно, всі покупці знають, що мають можливість повернути або поміняти невідповідний товар протягом 14 днів, згідно із Законом України «Про Захист прав споживачів». При цьому непродовольчий товар має бути у первісному вигляді, не бути у використанні та зберегти свій товарний вигляд. Також має бути збережено товарний чек. Спосіб оплати у разі обміну або повернення може бути готівковим, безготівковим або кредитним.

Продавець має право відмовити в обміні або поверненні грошей у деяких випадках:

- якщо терміни обігу перевищують 2 тижні;

- видно сліди використання, тобто одяг не є новим;

- при спробі втручання у якість товару (ремонт, розшиття одягу тощо)

- порушено умови гарантії;

- не повна комплектація (відсутність будь-яких елементів одягу, фурнітури тощо)

- відсутність товарного чека.

    Що необхідно зробити, щоб повернути товар:

1. Написати заяву про повернення грошей, вказавши у ньому свої дані;

2. Повернути товар в упаковці та повній комплектації

3. Надати чек

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.